Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

interview rupanya....

pagi tadi dengan tak bersedia langsung pegi PPD
sampai je,tegur sorang budak tu "ada apa ye??GSTT kena panggil??"
jawab budak tu:"ada interview"
huh???interview??alamak!!!
cepat2 pi kat keta ambil clear holder lam keta
memang letak lam keta je
check2 balik,sijil asal spm,degree bagai sume xde..
alamak!!cuak la jugak.
dah la xprepare apa2 pun..huhu
slumber je daftar n duk lepak2 ngan bdk2 yg mana kenal...(sambil cilok notes diorang act..hiks!!
ada la sorang je skali gstt pend khas hrtu
pelik gak.kenapa saya ngan dia je???
yang lain???takutttt
rupanya int dah start dr pukul 9 lagi..
peg tu telefon sorang2 n bg jam utk int skali..
skali masuk 3 orang selama setengah jam 1 sesi
ntah apa yang ditanya ntah sampai setengah jam menunggu..
cemuih gakla
dalam kul 11.15 baru tergerak nk pi bgtau kerani tu saya tak bawa sijil
dia suruh balik ambik.sempat lagi katanya...
nak suruh Husb anta pun dia pi skolah bawa anak2...
kelam kabut plak dia nanti
last2 balik jugak dengan kelajuan max..huh!!!
seram sejuk gakla sambil bawak keta
speed semacam je..naseb bek jalan xbrapa sibuk
setengah jam ok jarak dr PPD ke rumah saya....
sampai balik PPD pukul 12...
fuh!!!nasib baik sempat..ada lg 2 group sblm turn group saya..
selesai int pukul 1.15
Alhamdulillah...selesai sudah..
tunggu jelah keputusannya nanti...
kawan2 doakan saya ye....
bergegas pula ke Taman Tasik utk berkelah ngan k.Maz n K.risa..
kesian diorang tunggu atun lambat..
first taim jumpa k.Risa..peramah n cantik orangnya...
thanks k.Risa sudi jumpa saya...
lps ni nk makan kat mana,meh atun bawak.kita pi
roger je...insyaallah atun blh bawak...
menu kami nasi hujan panas,kurma daging,ayam masak merah,jelatah
k.Maz yang sponsor..sedap tau!!siap tapau bawak balik lagi
Husb ngan anak2 tak ikut sebab letih menunggu sy abis int lambat sangat
lgpun dh time tidur diorang..tu yag tapau tu..hehe
thanks ye K.Mazz...saaayang akak!!!

No comments: