Sunday, December 12, 2010

latest update

dah bersawang blog nih xupdate
xde mood sangat
xtau la kenapa...
sekarang ni cuti sekolah kan..macam biasa,Hubby masuk maktab..
saya ngan anak2 je kat rumah
nasib baik ada sang kancil,xde la bosan sangat
kalau rasa boring,balik umah mak.tak pun,petang2 bawak anak pusing2..
act saya baru baik demam
demam sejak khamis..
mulanya sakit tengkuk sbb salah tido
biasala BF mum kan..tido ikut dan je la..
terus urat bengkak n sakit kepala..sebelah kiri je sakitnya..
ingatkan migrain(minta dijauhkanla..)
terus demam akibat bengkak urat tu..
jumaat pagi tak jadi pegi klinik.pegi urut je.alhamdulillah lepas urut n makan ubat urat,lega la sikit.demam je belum kebah..kadang2 sejuk menggigil,kadang2 panas..
sejak petang ahad ni,alhamdulillah..baru keluar peluh..elokla hubby pun dh nak balik semula ke maktab.tak sempat nak jalan2 ke mana pun...
kesian hubby sebab kena jaga anak2 n uruskan rumah time saya sakit
langsung xleh nak bangun..serius!!teruk sangat rasa
anyway,thanks to my hubby n alwayz love u so much!!!

No comments: