Monday, August 9, 2010

Ramadhan

Alhamdulillah kita masih diberi nafas untuk terus merasai nikmat Ramadhan bulan yang mulia pada tahun ini..saya rasa sangat bersyukur kerana pada tahun ini telah habis semua puasa ganti saya..tak macam 2-3 tahun lepas,ada je yang tak sempat ats sebab2 ttertentu..tahun ni takyah kena denda dah..Alhamdulillah..

2 comments:

ashra said...

alhamdulillah...sama2 lah kita menyambut ramadan yang penuh barakah ni kan..
hehe.samalah..dapat gak abes ganti posa yang duk tertunggak dua tahun.keke..tinggal nak gi bayar fidyah je nti.hehe

halimatun saadiah said...

alhamdulillah..selamat berpuasa ye k.Ash...