Thursday, September 23, 2010

buat hal pulak....

tengok tajuk suspen je....
ingatkan mende la buat hal plak ye..
mesin basuh yang buat hal..baru guna 3 tahun lebih..agaknya ganas sangat kot tangan yang menggunanya..heheh..nak putar ok je tapi tak boleh nak spin.susahla nak basuh CD alya..lambat kering walaupun panas terik.panggil tukang repair,tukang repair cakap getah apa ntah rosak.kena tukar.kalau tukar mahal then akan rosak balik nanti..kesimpulannya,tukar baru jela...

ni la model yang rosak tu..SHARP..

replace dengan yang ni


ambik yang fully auto n 15 kg..puas hati..lepas ni 3 hari skali basuh baju..hiks.nak basuh toto pun xde masalah dah..brand toshiba.brand ni jimat letrik 40%.kalau brand panasonic panggil inverter la.yg ni panggil ape ntah tak ingat dah..harap2 lepas ni xdelah barang rumah yang akan rosak lagi sebab nak simpan duit utk masuk rumah lagi nanti...kalau tak nanti botak kepala encik hubby..hehe

1 comment:

Murni Delights said...

mesin bsuh yang bru nie mcm vill nyer gak..bru je pkai 1thun 3 bulan tgok cam ok je..he..he