Wednesday, September 22, 2010

happy birthday to me n hubby

hari ni genap umur saya 25 tahun...muda lagi..hehe.dah setengah abad dah pun..terima kasih mak kerana melahirkan saya kedunia ini..terima kasih juga pada hubby kerana sudi menjadi sebahagian dari hidup saya..love u so much!!!
Biasanya tak celebrate kat umah.makan2 kat luar je.birthday hubby 18 hb lepas.so,memang blh sambut skalila..kali ni sambut kat umah..beli kek,masak pulut kuning n rendang..

4 comments:

~n0rliza 0thman~ said...

selamat hari lahir.. semoga panjang umur, murah rezeki, sentiasa sihat & gembira =D

kek tu sangat cantikk =D

halimatun said...

terima kasih..ladybird tu yang mahal tu..hehe

ashra said...

hepi besday tuk atun n hubby..moga pjg umo dimurahkan rezki ye...
mudanya 25.....................kita da makin tua ni...uhukkkk..

halimatun said...

thank u k.ash..xpe la tua pun..janji stil sweet kan??ekekek