Tuesday, September 21, 2010

kuarantin

lbh kurang 3 hari lepas,husna mengadu gatal2 kat belakang tengkuk.ingatkan gatal2 biasa je..sapu cream.lama kelamaan naik macam ni

Nampak terukkan??tak tahu kenapa.tapi saya rasa sebab buah rantai bila husna tidur,melekap dikulit.bila husna garu,lama2 tu yang jadi macam tu..HUsna ni memang kulit dia sensitif sikit.petang semalam bawak pegi klinik,klinik plak dah tutup.bawak ke farmasi je...dapat ubat ni..

dapat ubat cuci luka,cream sapu plus antibiotik n ubat makan utk tahan sakit.nampaknya harini dah kering n nampak ok sikit dah...

disebabkan tu,saya terpaksa kuarantinkan husna dari kawan2 sekolah dia..bukan apa,takut berjangkit nanti naya plak budak2 lain..HUsna belajar kat umah je la sayang.tunggu baik dulu,baru pegi sekolah semula...

4 comments:

ashra said...

siannya husna..truk gak tu.kalu tak baik2 kat,bw gi spital ek.moga cepat sembuh...

mazz said...

salam atun...
kesiannya kak tengok husna...mesti sakit tu kan.
harap dia cepat sembuh ye.

sasha a.K.a MumYalya said...

ala ciannya..nmpak pon cam teruk tu atun..
hope husna cepat sembuh... :)

halimatun said...

tu la memang setiap kali mandi n cuci dia menangis..bila sapu ubat je dh ok sebab ubat tu sejuk..petang ni nak bawa jumpa doktor..