Monday, June 13, 2011

Lost world

sabtu baru ni saya n suami bawa anak jalan2 ipoh
tak de hari lain dah nak pegi selain hari tu
lagipun cuti skolah pun dah nak habis
mula2 shopping kain pasang untuk baju raya kat Riamoda
saya beli 4 pasang kain untuk saya
salah satu nya,belikan untuk anak sekali
tahun ni nak pakai sedondon
2 pasang plak baju melayu untuk incik suami
boleh lah tempah awal2
takut nanti taylor dah taknak terima
sebelum ni saya dah beli 4 pasang kat Nagoya n 3 pasang online
bagi kat mak 2 pasang.untuk baju raya mak
ada jugak yang saya jahit untuk pakai sebelum raya
hehe..kotla,nak pi kenduri ke apa,bolehla pakai..
lepas shopping2 bawak plak anak2 mandi kat Lost world
tempat yang sangat2 anak2 suka
mak n abahnya pun suke jugak..hiks
sampai taknak baliklah budak2 tu..
janji pukul 5 mesti keluar dari situ
tapi pukul 6 baru keluar
dengan husna menangis2 tak nak balik
alya pun sama tapi tak nangis plak budak tu sebab dia ngantuk..
sebelum balik,pusing2 lagi plak.nak beli pasu
nak pindahkan pokok duit2 yang saya beli kat cameron haritu
jumpalah kedai tu
beli 2 biji je
pasu ni berat,so beli sikit2 je
nanti bila2 datang,boleh beli lagi
ingat nak cari bunga untuk hiasan kat rumah.
tapi,dah lewat.xsempatlah
lain kali je la...
saya kena balik awal sebab ada tempahan kek n apam nak kena buat
sampai rumah dalam pukul 9 lebih
kemas2 sikit,uruskan anak2,terus masuk dapur
siapkan tempahan...
layan jelah gambar budak2 tu ye..hehe

baru sampai n dah siap tukar baju siap2.alya lgsg xnak pandang kamera..duk asyik tengok air..

baru masuk lam air..alya macam takut2 lagi..
alya ngan abah

alya tengah tengok tiger.tapi bila nak snap,dia malu2 miau le plak..

Husna sedih nak tinggalkan tempat mandi..hehe

2 comments:

ayu said...

wahh..bestnya bawa anak2 pergi mandi manda kan..

ashra said...

wahh..seronok nya mandi manda..
nak2 tgh musim panas ni.hehe