Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 23, 2011

polka dot....

semalam selesai jugak tempahan apam polka dot..paling banyak saya buat sejak bisnes kecil-kecilan ni...700 biji
600 order dari bekas cikgu saya
untuk kenduri adik angkat beliau di negeri sembilan
mula mula nak tolak.tapi,tak sampai hati plak sebab cikgu ni regular customer saya
selalu order n rekomen kawan2 dia untuk order kek,apam n cheesetart dari saya
terima kasih banyak2 cikgu...bagi sokongan pada saya...
lagi 100 biji tempahan dari jiran
ada potluck kat sekolah n bawak untuk makan makan..
dengan 2 orang pembantu,alhamdulillah
terima kasih pada pembantu2 saya..
puas hati dengan hasil kerja mereka..
lepas ni boleh ajak lagila...
pembantu2 saya ni sebenarnya jiran2 saya je..kebetulan suri rumah jugak..
selalu kami bersembang pagi2 sambil sidai kain n tunggu ikan
dah macam satu keluarga dah...
harap2 hubungan kami baik sampai bila2...
lepas ni,boleh dah ambik tempahan dalam kuantiti yang banyak..sebab ada pembantu..
layan jelah gambar polka dot ye...





No comments: