Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 25, 2010

banyak nyer nak update...

lama tak update blog ni..sblm ni sibuk study utk interview..sambil sibuk sibuk study tu sambil duk melayan Husna dan Alya yang demam..hari ahad Husna start demam..hari selasa plak Alya plak demam panas..memang dugaan sungguh.mana nak study lagi,nak melayan anak lagi..nasib baik lah suami sangat membantu..terima kasih abang...

hari rabu,anak2 masih demam dan muntah2.saya tak boleh nak cuti sebab baru sangat lagi.so,suami yang ambik cuti utk jaga anak2 n bawa ke klinik..1st time tau suami bawak anak2 pegi klinik tanpa saya..Dr pun tanya,mana ibu??heheh..rasa macam tak percaya pun ada sbb dia boleh bawa anak2 ke klinik tanpa saya..can't imagine...

Hari khamis,awal2 lagi dah anta Husna ngan Alya ke rumah mak pah sbb saya nak ke ipoh untuk interview..walaupun budak2 masih demam..petang baru balik n ambik diorang..balik petang tu plak,saya demam sampai ke malam..jumaat,apalagi M.C la...masa ambik M.c tu,saya bawa anak2 skali utk buat blood test..risau jugak sbb lama sangat diorang demam..sblm ni tak pernah pun lama macam ni..

bedasarkan blood test tu,Husna punya ok..Alya yg ada masalah..so,dr bagi surat utk admitted ke hospital.saya terus bawak alya ke hospital columbia n dr buat blood test skali lagi..memang kpts blood test berbeza dr yg klinik kerajaan buat tadi..

sabtu,berkampung di hospitalla...ahad petang baru balik..ok.dah update secara ringkas..nanti sy detailkan ye..babai...

No comments: