Saturday, October 30, 2010

cocoa collagen power plus

saya tengah mencari2 supplement utk cergaskan badan di samping makan MAB.baru ni ada la sembang ngan kawan n dia bgtau yg dia amalkan makan CCPP ni..teringin plak nak try..lepas saya baik demam ni,badan terasa sangat cepat letih n tak bermaya..nanti dah mula skolah balik,takut penat..kat sini saya nak syer tentang kebaikan CCPP ni..kalau ada sesaper penah try,jomla share ngan saya..

Sesuai diminum untuk:
*ibu-ibu selepas bersalin(untuk penyembuhan dalaman-cepat kecut)
*wanita yang sudah berkahwin
*wanita yang belum berkahwin
*wanita yang mementingkan kecantikan dalaman dan luaran
*wanita yang mementingkan kesihatan


P/S dilarang sama sekali untuk wanita yang mengandung dan kaum lelaki.



Kembalikan Keremajaan Wanita
Produk terbaru dan paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalaman. Koko Pracampuran adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi. Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat.

Kandungan Cocoa Collagen Power Plus
1. Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.

2. Kacip Fatimah - Membantu merapatkan otot-otot rahim, faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.

3. Lobata - Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.

4. Krimer Bukan Tenusu - Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.

5. Dextrose Monohydrate - Melambatkan proses penuaan

6. Oligo Saccharide - Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.

Kebaikan dan Khasiat
1. Membantu mengimbangi hormon
2. Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
3. Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
4. Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
5. Melambatkan proses penuaan
6. Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
7. Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
8. Mencerahkan kulit secara semulajadi
9. Memberikan tenaga
10. Membantu mengurangkan keguguran rambut
11. Melancarkan peredaran darah dalam badan
12. Mengimbangi berat badan
13. Meningkatkan daya penghadaman
14. Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot

Cara Pengambilan
- Cocoa Collagen hendaklah di sediakan atau di bancuh dengan air panas/air suam supaya serbuk dan kandungannya benar-benar larut.
- Minum setengah jam sebelum sarapan pagi atau setengah jam sebelum makan malam.
- Seeloknya makan malam pada jam 6.30 petang
- Boleh juga diminum 2 kali sehari. Tetapi sudah memadai hanya satu sachet sehari untuk merasai perbezaannya.

Penggunaan
1. Semua wanita berumur dari 20 tahun ke atas (sudah berkahwin/belum berkahwin) boleh mengamalkan pengambilan cocoa collagen ini.
2. Ibu-ibu lepas bersalin (amat digalakkan untuk mempercepatkan penyembuhan dalaman)
3. Dilarang sama sekali untuk wanita yang mengandung & juga lelaki


Maklumbalas Pengguna Selepas Mencuba CCPP
Minggu Pertama : Badan lebih bertenaga & cergas, kulit muka yang kering menjadi lembab & pengecutan jerawat, tumit kaki yg pecah kembali pulih, denyutan di payudara, susu badan bertambah (bagi ibu yg menyusukan anak).


Minggu Kedua : Kulit muka menjadi kemerahan & berseri, payudara lebih tegang, terletak & bulat, susuk tubuh lebih kemas & tidak menggelebeh


Minggu Ketiga : Berat badan berkurangan (bagi pengguna jenis gemuk air), wajah kelihatan lebih muda & kulit lebih anjal, faraj lebih ketat & rapat.


** Kesan yang diterima adalah berbeza mengikut individu

6 comments:

{ finie } said...

salam..

Atun..sy minum CCPP tu..mmg la badan rasa best je. rasanya pun sedap. Yang paling ketara perubahan adalah ketika ehem2...suami puji je..Malu nya kann..sori ea..
Perubahan lain pulak..kulit muka jadi cantik..jerawat xmo kuar lagi dah..kurang mengantuk diwaktu siang. Dan yg paling penting CCPP murah compare produk collagen lain..:) Sy bukanla dealer CCPP, tp nak share experienced jer..ni pun dah delay 2 weeks pasal malas nak kuar g beli..nak suh hubby beli dia kata segan..hihi..
ok..wassalam..

ashra said...

owhh..bagus gak ek.tp tgh ngandung,tk le mkn kan..nti nak try la pas bersalin.insyaallah..nti atun da mkn,atun bg feedback ek

halimatun said...

finie:oo..yeke..patutla jelita je ye..hehe..nanti atun try atun bg review kat finie plak ye..finie beli kat sana brapa ye??sbb atun cari xde jual kat sinila..kena beli on9..rm55 include postage..rasa2 mahai tak??

k.ash..k.ash kena sabor dulu..tunggu lepas pantang nanti baru leh makan ok..ok.nanti atun bg review atun dh try nanti k..

ummu said...

salam atun
akak tak pernah cuba lagi
cocoa collagen yg lain pernah

halimatun said...

ummu:yeke..cocoa collagen apa yg ummu penah try..syerla..atun sblm ni penah gak try sendayu tinggi punya..tp baru minim 1 sachet dapat tahu pregnant.terus stop makan..haha

{ finie } said...

atun: akk beli kat batu pahat rm 50 saje.. beli on9 dia masuk rege postage la..

ashra: jgn cara pasal minum CCPP time preggy ni dear..lepas bersalin bagus..:)