Wednesday, October 6, 2010

sanggup kah aku???

tak tahu nak luahkan macamana..tapi dalam hati kecil,nak sangat kerja ni memandangkan memang cita2 sejak kecil lagi..tapi sanggupkah aku berpisah dengan anak2 ku yang selama ini tak pernah berpisah tidur..terutamanya Alya...tiap kali tidurkan dia,air mata ni mengalir.bagaimana nanti kalau aku tidak disisinya di kala waktu Alya nak tidur..anak yang menyusu ibu ni lain sikit gayanya...Husna dah besar,dah faham..tapi Alya macamana??uwaaaa

walaupun belum tentu dapat..tapi rasa macam akan dapat je..huhuhu..kalau ada rezeki,adala...tapi seandainya tiada rezeki,pasti ada hikmah disebaliknya...

4 comments:

syayassir said...

ada apa ni? kena pergi mana2 ke?
tak pe, kalau ragu2, buat solat istikharah je...

halimatun said...

tgh melalui proses tuk dapat keje k.sha..cikgu juga..kalau dapat,kena kdc..suami plak memang tengah kdc skrg..kalau dapat,2-2 la kena masuk maktab time cuti..huhu

tapi,tu pun kalau dapat le..

ashra said...

atun: cane atun apply ek tuk jadi cikgu masuk maktab?KPLI ek?brape lama nak blaja?besnye.kita nak sgt jadi cikgu.tp,2x mintak KPLI tak dapat2

halimatun said...

gstt melalui kdc..kena apply ngan ppd..atun dh 3x apply kpli dah..