Tuesday, March 29, 2011

happy 2nd besday alya

saya buat sendiri kek ni tau..moist choc cake..sedapppp
Harini genap umur alya 2 tahun..29 mac 2009
semoga jadi anak solehah dan bijak
mula2 memang plan nak sambut ahad ni..
nak baut kat umah mak pah
tapi bila pikir2 balik,xjadila sebab kami dh nak pindah
nanti dh pindah nak buat makan lagi
kena 2x kuar bajet plak
kalau saya ni jutawan xpela..hikhik
sungguh terharunya bila mak pah n cik mah masakkan pulut kuning n kari ayam untuk alya
dah petang baru mak pah call suruh datang
saya ingat nak ajak makan kek yg saya buat je
thank u mak pah n jiran2 dia...
sedap sangat kari tu...

rasa macam nak je cerita detik2 kelahiran alya tapi sangat la malas..huhu
lenkali lah yea...
layan je gambar kami yang tak seberapa tadi...



juadah kami petang tadi-pulut kuning n kari ayam,goreng pisang n pau goreng.

kari daging yang sangat maveles....

Alya bila disuruh peace

6 comments:

MommyAqil said...

HAPPY bIRTHDAY alYA..cOMEL je buat peace kan..Semoga menjadi anak yang solehah ! Sedapnya kek ibu buat...haihhh la geram dgn org yg pandai buat kek ni..sbb rasa mcm tak jadi je kalo aida buat kek ..hihihi.

Wina Momma Kira and Akil said...

Happy birthday alya! Alya sebayalah dengan Kira ek? :-)

IDAZS said...

happy birthday alya!

halimatun said...

thanks all

aida:try dulu..baru tau...

mommy kira n akil:yup,sebaya la diorang ni..hehe

kak ida:thanks...

ayu said...

happy birthday alya..moga jadi anak yg terbaik ye...

mmm..sedapnya kek..

ashra said...

hepi besday alya..
sori lmbt wish.hehe

wahh..atun.pandai tul wat kek.jeles2..blum tahap kek besday lagi kita ni haaa..