Sunday, March 27, 2011

in progress

balik je adari percutian yang singkat tu,terus serbu rumah sbb semalam kontraktor panggil suruh tengok rumah..ingatkan minggu depan baru start..rupanya dah start buat sejak jumaat...
layan gambar je ye....
malas nk type..heheh





ok tak??saya puas hati sebab dapat jugak tile kaler hitam..2x2 saiz tile...nampak kemas kerja kontraktor ni..cepat plak tu...2 hari diorang buat je benda ni...

4 comments:

ashra said...

cantik..kita pun suka hitam..sbb nmpk elegan.hehe

halimatun said...

nampak elegan 1 kak,lg satu,tak teruk sgt nak nyental nanti..heheh

ramizah said...

kemas je kontraktor tu buat..best kan table top kaler hitam..sama macam kat rumah..tapi atun punya lagi cantik n kemas :)

halimatun said...

a'ah kak..ramai yg tengok cakap gitu..kemas je dia buat.sekejap plak tu.2 hari je...