Saturday, April 9, 2011

1st class-roti

alhamdulillah,harini dapat juga pergi kelas.kebetulan harini buat roti-sweet bun
asyik terlepas je nak pegi kelas sebab xde orang yang nak tolong jaga anak.harini saya hantar anak ke umah MIL..hehe
minggu yang saya pegi cameron tu ada kelas jugak tapi xdapat pegi la kan..
yang tu kelas cupcake..
rugi betul rasa sebab tak dapat pegi
seronok jugak kelas ni..
dapat jumpa kawan2 baru
ada surirumah yang buat bisnes sambil-sambilan
ada jugak surirumah yang saja belajar untuk masak2 makan sekeluarga
ni gambar roti yang saya belajar tadi...


3 comments:

ashra said...

besnye atun..
kita tak le nak gi kelas sbb aleesya ni haaa tak sape nak jaga..hehe

udahnya blaja sendiri try n error

halimatun said...

xpe kak ash..atun dulu pun blaja sendiri gak mula2..samala xde org jaga anak
sekarang alya dh besar skit.tak kisah sgt dah kena tinggal pun..baru la berpeluang nak pegi..

mula2 dulu asyik bukak youtube je..hihi

IDAZS said...

seronoknya dpt join kelas. akak teringin juga, tp xde sapa nak ajaga zarin. lps ni insyaallah. skang berguru ngan intenet je la dulu ;)