Friday, April 1, 2011

helppppp

nak tanya pendapat kwn2 ni...sangat2....
cuba tengok gambar ni..ok tak??
sebenarnya memang tak menepati citarasa saya pun..hukhuk

6 comments:

ayu said...

simple sangat kut atun..satu lagi, kayu tu boleh tukar ke yang glossy punya kan..

shilafaizz said...

atun..juz pendapat shila yer..
top dh cantik..mcm biase shila kn suka top hitam..ekekeke tp rasenye klu pintu cabinet tu tukar kaler cerah lagi (beige or yg lg cerah contohnye) lagi ok..sbb lantai n tiles atun kaler cerah.dgn memilih pintu kaler cerah dapor atun akn nmpk besar nanti..

syayassir said...

ha ah lah atun..
pendapat kak sya sama dengan kat atas ni untuk pintu kabinet tu.. kaler table top tu pun dah cantik.. kalau atun nak tukar pun, boleh ambik yang kaler2 coklat gelap, atau coklat+hitam.

ashra said...

nasib baik atun kata tak tepati citarasa atun..emm..agak simple la..sbb hitam kat atas tu da cun..

MommyAqil said...

Betul tu tun..rasanya warna pintu kabinet tu cam dull sgt..cube try cr cam glossy n kalo boleh bukan material dari kayu..ade org skrg ni pakai dr fibre cmpur ape ntah..n kalo boleh campurkan kaler hitam+putih ke Hitam+merah ke..lg nampak menarikk..

Murni Delights said...

ari tue vill dh survey gak kabinet dapur..syioknyer..he..he suke sgt..