Sunday, April 10, 2011

sebelum dan selepas

entry basi sebenarnya sebab dah 2 minggu siap dah..tapi di sebabkan tak puas hati ngan kabinet tu,buat saya malas nak tepek pic ni..hehe
act saya nak tunjuk gambar dapur saya yang dah saya pecahkan 1 bilik n buat dapur kering tu..layan....
ni gambar sebelum di pecahkan bilik tu...



gambar selepas di pecah...tapi belum coated lagi dengan cat putih.sbb tu nampak simen tu..


ni la ruangan dapur kering saya nanti
yang akan sarat didisi dengan meja makan,almari 1,peti ais n mesin kelapa jugak...huhu
penuh gakla rasanya...tengok nanti macamana nak susun....kalau ada bajet nanti ingat nak pasang kabinet pasang siap.

5 comments:

ashra said...

hehe,sure da tak sabar nak masuk umah baru da kan.. =p

DeLLa said...

best nya dia

IDAZS said...

syoknya :)

fisa othman said...

tepek la Atun...nak tengok gak...hehehe seronok je tengok rumah orang yang dah renovate ni...

♥ Che NamNam ♥ said...

dah pecah bilik tuh nampak besor sikit dapur..



pstt awk dok taiping kat ner yer..:)