Monday, July 5, 2010

lantakla..biarkan...

Berani kerana benar,takut kerana salah..biarlah dia dengan cara dia..saya takkan minta maaf kerana bukan saya yang bersalah..sudah terang-terangan dia yang bersalah..manusia memang ego..biarlah dia dengan egonya..sebelum ni,dah banyak kali saya mengalah..memang saya banyak terhutang budi dengan dia..biar tuhan saja yang membalasnya..semoga tuhan memberikan hidayah untuknya berubah..Amin...

3 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

larrr..kenapa ni atun? sapa yg buat atun macam ni? tak pe, yg penting moga si dia tu diberi hidayah oleh-Nya.

mazz said...

hai atun...kenapa ni? ada org dengki ke...
biarkan dia,usah peduli,jgn ambik pusing nnt ko pening..hehehe

ashra said...

tu la kan atun.
hati ni kdg tak tertanggung rasa sedey dan geram.kita wat baik pun,kdg org salahertikan.

lagi menyakitkan bila keluarga terdekat buat kita.nak kintak maaf jauh skali la kan..ego tggi menggunung.mentangla kita ni tak berharta..pandang rendah.

tah la atun..akak pun tatau pada sapa nak ngadu.ada masa,sakit kat dlm hati ni,terpaksa dibiarkan demi menjaga hati org lain..bernanah thn pedih