Tuesday, May 17, 2011

kek coklat moist



dah lama tak buat kek ni..(hampir sebulan)
semalam buat..sempena hari guru..heheh
lagipun,dah lama tak buat kek ni.rasa lain plak..macam tak konfiden ja...
kek ni yang paling laku...
Di kesempatan ni,saya nak ucapkan Selamat Hari guru pada semua guru2 terutamanya cikgu2 yang pernah mengajar saya n suami..
selamat hari guru...
jasa kalian akan dikenang sampai bila2...

p/s:sesiapa yang nak order atau nak tanya pasal harga atau nak tempah,boleh hubungi saya ye...

5 comments:

ayu said...

menariknya..atun, kalau macam ni kira berapa kg n berapa rm ye??

ashra said...

sedapnya...belum boleh lawan atun bab kek ni.hehe

selamat hari guru tuk semua para guru..
jasamu dikenang... =)

Murni Delights said...

sedapnyer..he...he.. nyum..nyum...
selamat hari guru juga...

halimatun said...

k.ayu:atun dah inbox akak kat fb dah ye..

k.ash:k.ash terer menjahit gak..heheh

vill:lama tak nampak kat fb...sihat ke??

Murni Delights said...

erm..he..he bru baik demam..he..he batuk selsema la atun..ni dh shat tinggal batuk2 je..he..he