Tuesday, May 3, 2011

alhamdulillah...selesai urusan pindah rumah

sabtu lepas,30hb kalau tak silap jadi jugak kami pindah..
mulanya jumaat tu kawan saya cakap tak jadi sebab suami dia demam.pemandu trak segan nak datang kalau suami dia xde
segan katanya sbb suami saya bukan tentera
saya pun ikut suami bermalam di Teratak Afrina batu kurau
sekolah suami ada buat kem motivasi untuk pelajar...
malam tu,kawan saya mesej balik
trak jadi datang..
kelam kabut esok paginya saya balik lepas subuh
terus ke rumah baru untuk basuh rumah
nasib baik khamis tu dah basuh separuh.bahagian dapur n bilik belakang
tinggal bilik depan n hall je saya belum basuh
lepas basuh rumah,berkejar ke rumah sewa plak
packing barang yang belum packing
memang tak boleh lupa hari yang memenatkan tu...
nasib baik trak datang lambat..pukul 1 baru sampai..
jadi,sempatla kami berkemas...
anak2,saya mintak mak tolong jagakan.kebetulan kakak n abang ada balik kampung..
makanan untuk budak angkut barang saya beli je..nasi saya masak..
alhamdulillah selesai sudah
lega sangat rasa
pagi tadi dah siap basuh umah sewa..
tengah cari penyewa baru je sekarang..
semoga rumah baru ni memberi kami sekeluarga kehidupan yang bahagia n diberkati ALLAH S.W.T..Amin....
serba sikit gambar rumah saya...belum dikemas..heheh


4 comments:

Wina Momma S and S said...

alhamdulilah..cantek rumah :-)

MommyAqil said...

wahh bestnyaa..canek rumah atun..tahniah..

ashra said...

wahh..best nye die.lawa umah.
=) nasibbaik jauh..kalu tak jauh leh gak dtg.hehe

shilafaizz said...

alhamdulillah..dah selesai pindah..
tinggal kemas rumah baru je nie..hehe