Monday, May 9, 2011

kelas biskut

alhamdulillah semalam berpeluang masuk kelas biskut.ada 10 jenis biskut yang diajar n bonus resipi 5 jenis kek
biskut2 yang terbaru n sedap2 belaka
chef yang ajar ialah chef zubaidah(xsempat nak snap pic chef tu..hehe.)
semangat berkobar-kobar ni nak mulakan bisnes biskut ni..hehe
tapi kena cuba buat dulu..
kalau menjadi n xrenyah sangat,bolehlah diteruskan..
kalau renyah sangat,memang tak bolehla sbb saya buat pun hanya suka2...
ada juga bincang ngan hubby untuk beli oven baru...
ni gambar oven nya..
jenama zanussi
harga dalam 1200
kalau guna oven ni,kek sekali bakar dapat 2biji
biskut plak 1 adunan je skali bakar
cepat sikit kalau guna oven ni...
apapun masih dalam perbincangan tentang bajet.kalau beli oven,ada benda yang perli dilepaskan...

layan jelah gambar biskut-biskut yang meletop tu ye..
nak order raya nanti,blhla inbox...

biskut chocolate peanut
avanza bite
semperit susu
mini cheese tart


actually ada lagi biskut yg lain.tapi xleh nak upload..sesaper yang nak tengok,blh tengok kat fb...

8 comments:

MommyAqil said...

Wahh atun..semoga berjaya yer..nanti boleh p Taiping merasa biskut Atun buat..hihihi..

ayu said...

wah...menarik...menarik....nnt sila letak nama biskut tu ye...hehe

halimatun said...

aida:insyaallah..datanglah..hehe

k.ayu..lupa plak..sat na...

fisa othman said...

rajin betul atun ni...huwwaaaa kita ni tumpang tengok jer laa ye...;)

halimatun said...

hehe..ini belum buat lagi kak..baru pi kelas je..ingat nak buat jugak..tunggu la angin rajin datang.heheh

ashra said...

wah..menarik ni atun.
boleh la tempah.nak raya da ni.ehhe

halimatun said...

heheh..boleh...

~n0rliza 0thman~ said...

berbaloi beli oven besar guna utk berniaga.. all the best!