Sunday, May 30, 2010

Angin..

Biasa kalau hari ahad memang sy jarang masak sbb hubby habis tusyen dia memang makan kat umah MIL.so,tengahari tadi makan nasi ngan ikan goreng je ngan anak-anak.Untuk makan malam tadi,belila nasi ayam.Memang biasa beli kat kedai tu(kalau xmasak).dahla order punya la lambat sbb bungkus je.balik makan kat umah..masa makan dah rasa semacam.mungkin sbb letak pak aji banyak sgt n berminyak.lps makan terus rasa mual.saya memang tak pakai pak aji ni.xpenah beli n masuk pun dalam rumah..mula2 husband yang rasa mual dulu,pastu alya plak muntah.Lastly baru saya rasa..jenuhla masing2 duk sapu ngan minyak yu yi..adoi,angin plak rasa perut..ni la kali terakhir beli nasi ayam kat situ.xkan beli dah lepas ni...

3 comments:

ayu said...

nasi ayam kat manakah itu atun...hehe..
akak nak tau ni..sbb mana tau kalau akak balik tpg, terbeli plak ke..

ashra said...

basi kot atun..or ayam da lamer??

halimatun saadiah said...

nasi ayam KTM.kat tpg ni ada 3 biji kedai dia rasanya..ramai giler org makan kat situ..

rasanya tak basi..ok.ayam ok.tapi minyak dia banyak skit.agaknye sbb tu kot..