Friday, May 21, 2010

Pondok kecil..

Depan rumah saya ni ada sebuah pondok kecil...dulu sebelum saya duk umah yang saya duk skrg ni,org yang duk umah ni meniaga kuih.pondok tu la tempat dia berniaga..sekarang ni,jadi tempat melepak anak-anak dara pada waktu malam.kadang2 sampai kul 11 malam pun duk ada lagi orang melepak kat situ.kalau bukak pintu depan umah saya ni,memang nampak terussss je..kalau siang diorang melepak situ alamatnya bertutup rapatla pintu rumah saya.Iyela,tak privacy langsung.Yang peliknya,mak bapak anak-anak dara ni tak kisahke anak2 diorang ni melepak macam ni??kadang2 tu bising sangat dengan gelak-gelakla,pasang lagu from h.setla..hiii rimas betul!!!Husband siap cakap,kalau rumah sendiri,dah robohkan dah pondok tu..

4 comments:

ashra said...

adesss..anak2 dara tuu..apsal la mak ayah tak kisah ek.sok2 da jadi pape,barulah nak menanges bagai.
isk isk..kalu melepak tu bujang,ok lg la.ni anak dara tu.malu sungguh kan...

halimatun saadiah said...

tu la akak..sy dulu duk kmpung.memang xde anak2 dara duk melepak mcm ni..kadang tu mak bapak diorang lalu,tengok je anak diorang dok situ..

mazz said...

samalah kat taman akak ni atun....
anak dara bwk motor mlm-mlm..
melepak dgn budak lelaki...
emmm.. takut pulak tengoknya...

halimatun saadiah said...

harap2 sama2 la kita jaga anak2 kita nanti ye..yang buruk jadikan sempadan..bukan blh ckp apa ngan parent kat sini..nanti masam muka..