Friday, May 28, 2010

happy 6th anniversary


Alhamdulillah..hari ni genap 6 tahun saya dan suami melayari bahtera rumahtanngga.sedangkan lidah lagikan tergigit..inikan pula suami isteri.kadang2 tak terlepas dari melakukan kesilapan.Apa pun saya sangat bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dikurniakan suami sebaiknya..semoga Allah S.W.T memanjangkan lagi jodoh kami berdua ..
Semalam dah dapat hadiah..seronoknyer..sblm ni dh dapat agak dah dia nak belikan oven sbb oven yang ada kat umah tu saya pinjam mak saya punya.mak bukannya nak buat kuih dah.so,saya ambik jela..lps ni kalau dah tak guna blhla pulangkan balik pada mak..
Dapat je,terus saya buat muffin..hehe(1st time buat muffin ni..nasib baik jadi.anak2 pun suka makan.lps ni lagi rajinla buat kuih n kek(membesarkan badan..)Ingat hari ni nak buat kek plak..
ha..ni la hadiahnyer..tenkiu...
muffin yang sedang dibakar..
muffin dah masak..yummy...

7 comments:

ashra said...

wahhh..dapat hadiah ye.hepi anniversary! moga kekal bahagia..

Lady of Leisure said...

semoga kebahagiaan berkekalan..
:)

halimatun saadiah said...

thanks to lady n sis ashra..insyaallah..

saSha a.K.a MumYalya said...

tahniah for your anniversary..pas ni buleh share resepi kek ek :p

halimatun saadiah said...

resipi sy ambik dr RH(resipi muffin).ummi yg bagi.sy cuma tambahkan serbuk koko je skit..

ayu said...

heppy anniversary atun...moga kekal hingga ke akhirnya..wahhhh...bestnya..dapat hadiah oven lg ni...so, projek kuih raya jadi ke??

halimatun saadiah said...

thanks k.ayu..insyaallah,klau xde apa2 halangan..akan diteruskan..hehe