Tuesday, June 1, 2010

tag from umisofie

Sementara xtau nak buat apa ni,nak jawab tag dari k.fiza ni dulu.nanti tangguh2 tak dan plak nak wat..len kali k.fiza xnak bg dah..hehe..apepun thanks k.fiza sbb bg tag ni kat saya..
1. Apa yang anda buat bila dapat tahu member anda tikam anda dari belakang?

-Rasa geram yang teramat sangat..sedih pun ada..tapi mungkin ada hikmah di sebalik apa yang berlaku..baru ni pernah terjadi pada diri saya(refer entry lepas kalau terlebih rajin)..pengalaman ni jugak akan mematangkan saya..alhamdulillah,atas dugaan ini..

2.
6 orang di hati anda...
-diri sendiri

-suami tersayang
-anak-anak

-mak

-arwah bapak

-PIL
-abang n kakak

3.
Anda rasa anda comel
-dulu masa anak dara comella kot..skrg ni,kurang dah rasanya...ye ke??hmmm,tak tau la nk cakap...yg penting,comel di mata suami tersayangggg!!!

4. Single or taken?
-taken by my lovely hubbyla...

5. Blog yang anda suka
-blog member RH n yg dh ada kat bloglist sy..pantang nampak ada entry baru,mesti nak baca(walaupun kdg2 xtertinggal jejakku..hehe

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
owh!!secara jujurnya tak..hubby sy dah tau memang sy paling xsuka kemas bilik..biasa hubby yg buat sblm gi keje..hehe

7. Lagu terakhir yang anda dengar
-when u tell me that u love me from diana Ross feat westlife..suka sgt lag ni..terasa romance sesangatttt!!!

8. Last text message
-pagi tadi..next week kena pi kursus takaful..2 hari plak tu..tengokla blh pi ke tak..hubby masuk maktab..

9. Last phone call
-call hubby masa kat tesco tadi..anak2 tido.so,sy wait kat parking lot..

10. Hari terakhir anda menangis
-anniversary baru ni..rasa terharu sgt sebab dh 6 tahun kawen,hubby leh terima perangai sy yang buruk ni...

11. 5 favourite colour
-merah
-pink
-silver
-hitam
-purple

12. Orang terakhir YM
-pagi tadi ngan abang saya

13. Game paling anda suka.
-ape2 je bentuk puzzle game..(tapi dh lama xmain,xdan nak main.kalau main,mesti ralit)

14. Apa perasaan anda menjawab tag ini?
-Bangga..ada orang ingat saya..yeay!!!

15. Anda rasa tag ini best?
-best sangat!!sbb 1st time dapat tag!

16. Tag lagi 10 orang....
1.Rozy
2.saSha a.K.a MumYalya
3.Datin El
4.izahdaut
5.suria
6.
fisa
7.
ayu
8.
ummu
9.
suealeen
10.wina

1 comment:

saSha a.K.a MumYalya said...

nnti i buat..tankiu dear :)